Loading

DUTCH VEGA

Good secret vacation morning to all!! Enjoy ur Monday!! I’m gonna enjoy mines!!! #BirthdayMONTHlongCelebration #MyWifeIsTheBest #Selfie
Happy Birthday To Me #SecretVacation #MyWifeIsTheBest #HappyBirthday
Step 1 is done, I think this is like a half an ounce of clippies b.. Modern day chocolate lol #RainyDayWeed #ButItsNotRaining lol
$100 meal on a Wednesday night after taking me shopping and spending a few hundred & saying “throw it in the bag” ***french Montana voice, whenever we finished shopping at a store?! Yeah n it’s not even my Birthday yet.. #MonthLongBdayCelebration #MyWifeIsTheBestEver #Foodporn #foodie #yummy
Copper Foamposites.. Should I buy them?! 👍 Or 👎?! (Y) or (n)?!
Chocolate Drizzle On Vanilla Icing Chocolate Cake Lollipop #PureDecadence #foodporn #HappyBirthdayMONTH #AriesSwag
Chocolate Cake Vanilla Icing Chocolate Drizze Lollipop?! Sure #Decadence #foodporn #HappyBirthdayMONTH #AriesSwag
#TBT #MarvelCards #Marvel
The birthday MONTH of utter spoiling continues!!! Delicious cheesecake today!! Yummy!! Isn’t it great when u can eat WHATEVER u want n not worry about gaining weight?!?! Lol #BirthdayMONTHLongCelebration#IdoWTFiWant #Foodporn #Desserts
I bought myself some hipster glasses, ironically!! No I mean I did it to be ironic like how hipsters like shitty things but say they like it “Ironically”, I thought isn’t it ironic if I “ironically” bought myself hipster glasses at the END of the trend?! As if to signify “hey all this irony can’t be ironically ironic can it?!”.. #Hipsters #OnlyIronically #IronicallyIronic #IronyNeverFeltSoGood #IroningIrony?! Why not..
It’s my Bday ….. MONTH! Lol so if I want something I will have it, randomly, I don’t care what it is.. I’ll treat myself to it cuz Imma boss n what I say goes.. #BdayMONTH #WhyCelebrateOneDay #OrJustOneWeekend #BossesTakeTheWholeMonth #BelgianFries #iDoWhatiWant #WhenIWant lmao
Wtf are “tum-e yummies”?!?! Call that shit “cancer for kids” lmao
I can’t even eat a slice without extra cheese b.. #Pizza
I don’t play when it comes to my popcorn tbh #snackmaniac
Check out #AlbumReview @damadamanilzyall #BlackCouch EP Here: www.TheDutchVegaShow.blogspot.com
{}